Volkswagen допоможе водіям на перехрестях

0
2

Дослідницький центр концерну Volkswagen у співпраці з іншими автовиробниками в рамках дослідницького проекту INTERSAFE-2, який реалізується під егідою Європейської комісії, розробив інноваційну систему допомоги водієві на перехрестях. Автомобіль повідомляє водієві інформацію не тільки про видимому оточенні, але і про об’єкти, що знаходяться поза полем його зору.

Система автоматично розпізнає небезпечні ситуації на перехрестях і надає підтримку водієві, коли це необхідно для забезпечення його безпеки. У моменти, коли найчастіше все вирішують долі секунди, система попереджає водія звуковим і світловим сигналом, а також виконує короткий різке гальмування. При цьому водій зберігає повний контроль над автомобілем і відповідає за здійснення маневру.

INTERSAFE-2

Найбільша кількість ДТП відбувається на міських перехрестях. «За даними власного відділу концерну, що займається аналізом дорожньо-транспортних пригод, причиною ДТП, в тому числі з тяжкими наслідками, у багатьох випадках є неправильна оцінка водієм швидкості і відстані, а також проїзд на заборонний сигнал світлофора і виїзд за стоп-лінію. З цієї причини проект Intersafe-2 має особливе значення для запобігання критичних ситуацій в умовах міського руху, — підкреслив проф. д-р Юрген Леохольд, керівник дослідницького центру Volkswagen. — З урахуванням подальшого збільшення числа автомобілів у місті, а також відбуваються соціальних змін, зокрема, збільшення числа літніх людей, значення подібних систем допомоги буде тільки зростати».

INTERSAFE-2

Прототип, створений дослідницьким центром на базі Volkswagen Passat CC, оснащений п’ятьма функціями допомоги водієві на перехрестях, а саме — при лівому і правому поворотах, проїзду перехресть, зупинки на червоне світло і біля стоп-лінії. Дані функції підтримують три ступені попередження водія про порушення правил дорожнього руху: спочатку подається звуковий сигнал, потім світловий, далі виконується різке гальмування.

Для проведення випробувань на перехресті вулиць Бреслауэрштрассе і Вольтбергштрассе р. в Вольфсбурзі було встановлено обладнання для розпізнавання пішоходів і автомобілів, що складається з лазерного сканера, інфрачервоних датчиків і бездротової комунікаційної мережі. Протягом декількох місяців технологія допомоги водієві на перехрестях проходила випробування на спеціально обладнаних прототипах.

Загальний бюджет підтриманого Європейською комісією DG-ICT європейського дослідницького проекту INTERSAFE-2 (від «Intersection safety» — безпека на перехрестях) становить 6,5 мільйонів євро. З них 3,5 мільйона євро виділені Європейською комісією, 3 мільйони євро — промисловими підприємствами. Проект охоплює 11 учасників — виробничих компаній і наукових інститутів, розташованих в шести європейських країнах. Метою співробітництва в рамках трирічного проекту є підвищення безпеки руху на перехрестях.