ТЕШ-драйв – нова концепція всюдихідна

0
123

Російський винахідник Олексій Бурдін розробив амфибийную систему опорно-ходових елементів під назвою «Трансформовані шнеки (ТЕШ-драйв)».

Винахід – новий опорно-ходової елемент транспортного засобу «Теш» – дозволить подолати природні перешкоди на шляху до бажаної мети та легко дістатися до будь-якого, самого важкодоступного місця як по суші, так і по воді, незалежно від погодних умов. За словами автора, «Теш» полегшить роботу будівельної та спеціальної техніки, забезпечивши їх більшою маневреністю, дозволить значно заощадити на паливі і своєму технічному обслуговуванні.

«Теш» з’явився на світ в результаті перетворення шнека і поєднує в собі функції провідного колеса, гусеничного рушія, гребного колеса і водомети. Сприймаючи регульований крутний момент, він адекватно повідомляє корпусу упор на різноманітних поверхнях на різних швидкостях. «Теш» забезпечує перехід транспортного засобу з одного середовища в іншу без попередньої підготовки і без ретельного вибору місця для цього. Крім того, у нього є система амортизації і підвіски, що оберігає його від пошкоджень і не допускає втрати контакту з поверхнею. При цьому зберігається можливість ефективного гальмування. Відмінною рисою «Теш» є його маневреність, повна амфибийность, висока живучість, невибагливість в сервісному обслуговуванні.

Сфера застосування «Теш» широка – від використання у виробництві радіокерованих моделей-іграшок і як кінематичної системи для ігрових автоматів по видачі призів, до застосування у військово-промисловому комплексі для створення нового покоління військово-транспортної техніки.

Прототипом «Теш» послужив класичний шнекоход, що представляє собою два циліндра, на зовнішній поверхні яких розміщені гвинтові лопаті. Шнеки закріплені на монолітної рами і при передачі крутного моменту з силової установки на них врізаються в грунт, забезпечуючи дуже високе зчеплення з ним, що навіть вище ніж у гусеничної техніки. У результаті істотно підвищується прохідність транспортного засобу.

За шість років розвитку нової вездеходной концепції «Тэш трансформований шнек» еволюціонував від сегментарної гвинтової лопаті в «Тэш-драйв» з керованим міжвитковою наповнювачем.

Основний режим «Теш» – режим кочення. Камера накочена, вага машини передається на неї. Маневрування відбувається за рахунок складання напіврам навколо осі їх кріплення один до одного. Як запасний варіант для більш крутого маневру, можливий переклад одного з «Тэш-драйв» в шнековий режим з наступним обертанням.

Існує допоміжний режим – шнековий режим. Він призначений для переміщення по в’язкому, обводненному або пухкому грунтах, при подоланні водних перешкод, для переходу з середовища в середу. Ротори обертаються в різні строни, при цьому транспортний засіб переміщується вліво або вправо щодо основної осі руху, тобто «їде боком», повідомляє Tesh-lab.

Відповісти

Please enter your comment!
Please enter your name here