Корпоративні тренінги


Корпоративні тренінги – один з найважливіших інструментів для управління компанією і для розвитку персоналу. Як вміло користуватися цим інструментом, і які корпоративні тренінги бувають, розберемося в цій статті.

Цілі компанії, зміст роботи і навчання персоналу.

Перш ніж приступати до підбору корпоративного тренінгу, необхідно перейти на кілька рівнів вище і визначитися, які завдання необхідно вирішити компанії в даний період часу, відповідно, яку роботу повинен виконувати персонал.
Хочу Вам порекомендувати сайт www.kiy.kiev.ua , де Ви зможете ознайомитись із різними тренінгами і дізнатися про них більше

тренингНаприклад, якщо перед компанією, яка працює з роздрібними точками, стоїть завдання – відкриття нових точок, то необхідно відпрацьовувати навички швидкого входження в контакт і встановлення довірчих відносин.Якщо завдання – розширення асортименту на вже наявних торгових точках, то при навчанні потрібно зробити акцент на з’ясуванні потреб і потреб як точки, так і конкретної людини, з яким ведеться робота, а також на вмінні показати вигоди від співпраці представнику торгової точки. Зверніть увагу, вигоди для торгової точки, а вигоди для конкретної людини.

Корпоративний тренінг продажів.

Корпоративний тренінг продажів – найбільш затребуваний продукт на ринку , а може бути і всього світу. І це зрозуміло. Найчастіше 80% уваги керівника направлено на надходження грошей в компанію.

Тут необхідно звернути увагу на принципову різницю в підходах при роздрібній торгівлі (B2C) і при опті (В2В). При роздрібних продажах (B2C) цикл спілкування, як правило, короткий, і тут дійсно потрібен тренінг продажів, який передбачає швидке входження в контакт, виявлення потреби, презентацію та закриття угоди. При оптовій торгівлі (В2В) може бути серія переговорів тривалістю по годині і більше. До того ж при В2С продажах робота ведеться, як правило, з однією людиною.При продажах В2В, як правило, потрібно враховувати наявність закупівельного центру компанії, в якому є різні люди з різними потребами і їм потрібні різні аргументи.

Загалом, тут потрібно чітко визначитися, що потрібно організації – корпоративний тренінг продажів (для B2C) або корпоративний тренінг переговорів (B2B).

До корпоративних тренінгів продажів можна також віднести підготовку до виставки, роботу з незадоволеними покупцями і т. п.

Також потрібно звернути увагу на спрямованість навчання. Найчастіше все зводиться до відпрацювання стандартних навичок, це дев’яносто відсотків корпоративних тренінгів продажу, базовий підхід – вплив на іншу людину з допомогою технік. І лише 10% компаній переходять на більш високий рівень і дають техніки взаємодії з клієнтом на тонкому психологічному рівні, розбираються в екології взаємин з клієнтом, підхід – робота з собою і більш широкий погляд на клієнта.